Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola gooit het over andere boeg

Op dit blog hebben we het er vaker over gehad: de commercials van merken als Ziggo en Xs4All. Zweverige taal rond een vaag imago, maar geen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op dit blog hebben we het er vaker over gehad: de commercials van merken als en . Zweverige taal rond een vaag imago, maar geen woord over de producten die men wil verkopen.

related partner content for mobile comes here

De Molblog-lezers hebben echter behoefte aan duidelijkheid en concrete beloftes, geen filosofisch geneuzel, zo blijkt uit de reacties...

Nu gaat het imagomerk per uitstek, Coca-Cola, het juist over een heel andere boeg gooien. Bekijk deze nieuwe commercial maar eens.

De focus ligt ditmaal op het product, want dat is sinds de start altijd hetzelfde gebleven. 'Tijden veranderen, maar de formule van Coca-Cola is en blijft voor altijd hetzelfde', zo begint het persbericht.

Coca-Cola wil in de nieuwe campagne 'het authentieke recept van de verfrissende klassieker, zonder toegevoegde conserveermiddelen en zonder kunstmatige smaakstoffen belichten'.

De wereldwijde campagne omvat een tv-commercial, communicatie op de verpakkingen en een .

Nu dan, Ziggo-critici: is dit wat we willen? Of moet Coca-Cola ons vooral blijven verleiden met dit soort commercials?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in