Coca-Cola gooit het over andere boeg


Op dit blog hebben we het er vaker over gehad: de commercials van merken als Ziggo en Xs4All. Zweverige taal rond een vaag imago, maar geen woord over de producten die men wil verkopen.
De Molblog-lezers hebben echter behoefte aan duidelijkheid en concrete beloftes, geen filosofisch geneuzel, zo blijkt uit de reacties...
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNu gaat het imagomerk per uitstek, Coca-Cola, het juist over een heel andere boeg gooien. Bekijk deze nieuwe commercial maar eens.
De focus ligt ditmaal op het product, want dat is sinds de start altijd hetzelfde gebleven. 'Tijden veranderen, maar de formule van Coca-Cola is en blijft voor altijd hetzelfde', zo begint het persbericht.
Coca-Cola wil in de nieuwe campagne 'het authentieke recept van de verfrissende klassieker, zonder toegevoegde conserveermiddelen en zonder kunstmatige smaakstoffen belichten'.
De wereldwijde campagne omvat een tv-commercial, communicatie op de verpakkingen en een speciale website.
Nu dan, Ziggo-critici: is dit wat we willen? Of moet Coca-Cola ons vooral blijven verleiden met dit soort commercials?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid