Campagne 3FM wint M&M Award
De campagne van 3FM en het Rode Kruis werd gemaakt door Y&R Not Just Film. Initiative Nederland verzorgde de mediastrategie voor het Nederlandse Rode Kruis.
Met 3FM Serious Request zet 3FM zich in samenwerking met het Rode Kruis ieder jaar in voor een stille ramp. In de week voorafgaand aan de kerstdagen sluiten drie dj’s van 3FM zich zes dagen lang op in een glazen studio, ergens in Nederland. Zij eten die dagen niets en maken 24 uur per dag live radio. Het publiek kan tegen betaling verzoeknummers aanvragen en wordt uitgebreid geïnformeerd over het doel van de actie.
3FM Serious Request werd eerder bekroond met een Marconi Award voor beste programma (2005), het Gouden Radio Oortje voor beste radio evenement (2006), een SAN Accent voor beste campagne non-profit (2005) en een Bronzen Esprix voor beste campagne non-profit (2006).
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe M&M Award is een internationale marketing prijs en wordt jaarlijks uitgereikt in Londen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid