Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne 3FM wint M&M Award

De campagne van 3FM Serious Request ’30 Miljoen Landmijnen. Daar kun je niet omheen’ heeft vorige week in Londen de M&M (Media &…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne van 3FM en het Rode Kruis werd gemaakt door Y&R Not Just Film. Initiative Nederland verzorgde de mediastrategie voor het Nederlandse Rode Kruis.
Met 3FM Serious Request zet 3FM zich in samenwerking met het Rode Kruis ieder jaar in voor een stille ramp. In de week voorafgaand aan de kerstdagen sluiten drie dj’s van 3FM zich zes dagen lang op in een glazen studio, ergens in Nederland. Zij eten die dagen niets en maken 24 uur per dag live radio. Het publiek kan tegen betaling verzoeknummers aanvragen en wordt uitgebreid geïnformeerd over het doel van de actie.

related partner content for mobile comes here

3FM Serious Request werd eerder bekroond met een Marconi Award voor beste programma (2005), het Gouden Radio Oortje voor beste radio evenement (2006), een SAN Accent voor beste campagne non-profit (2005) en een Bronzen Esprix voor beste campagne non-profit (2006).

De M&M Award is een internationale marketing prijs en wordt jaarlijks uitgereikt in Londen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in