Overslaan en naar de inhoud gaan

BrandmarC werkt voor Philips

Philips heeft voor haar strategisch merkbeleid het onderzoekbureau BrandmarC in de arm genomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De door het Amsterdamse bureau ontwikkelde brand equity-methodologie wordt door het electronica concern wereldwijd gebruikt bij het maken van strategische marketingbeslissingen. Deze methodiek legt een verband tussen de ontwikkeling van koopgedrag en brand equity. Marjolein van Nieuwkasteel, director of consumer and market intelligence bij Philips noemt brand equity management ‘een speerpunt in het strategische beleid’ van de onderneming.

related partner content for mobile comes here

De methodologie helpt Philips een stap verder wat betreft de volgende discussie. Rein Jan Schuring, directeur BrandmarC: ‘Algemeen wordt aangenomen dat het merk aan belang heeft gewonnen in het bewerken van markten, toch bestaat er nog veel onduidelijkheid en onenigheid over de preciese bijdrage van het merk aan de verkopen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in