Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat wil het oog?

Internetters blijken in de loop van de tijd, bij het toenemen van hun ervaring in internetgebruik, bepaalde ‘voorkeurstrajecten’ te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aan de Georg-August-Universität Göttingen is hiernaar onderzoek gedaan. Zo blijkt dat ervaren internetgebruikers het navigatiemenu aan de linkerzijde verwachten. Een aan de linkerkant gepositioneerd menu helpt ze om snel overzicht en grip te krijgen op de aangeboden inhoud. Banners vallen ervaren gebruikers het meest op als ze aan de linkerzijde boven of onder het navigatiemenu staan en als ze midden in het content- of tekstgedeelte staan.

related partner content for mobile comes here

(Absatzwirtschaft)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in