Overslaan en naar de inhoud gaan

C&A schrikt van Máxima-kalender

Kledingconcern C&A is flink geschrokken van de zogenaamde O la la-kalender van het weekblad Panorama. Het blad bracht in het eerste nummer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens het weekblad is de kalender gemaakt 'met medewerking van' onder andere C&A. Het bedrijf wist echter van niets. Het gaat om foto's van een model, waarop het hoofd van Máxima werd gemonteerd. ‘We zijn erin getuind', zegt woordvoerder Frank van 't Hek. C&A leent geregeld kleding uit aan een netwerk van stylisten, die modereportages maken voor allerlei bladen. Daarmee hoopt het bedrijf de consument opmerkzaam te maken op de eigen kleding. ‘Het gaat bij deze kalender niet om de kleding, maar de actie is bedoeld om iemand belachelijk te maken. Dat is nooit onze bedoeling, met niemand. Wij hopen met het uitlenen van onze kleding alleen op een beetje gratis publiciteit voor onze spullen, zodat mensen denken: wat een leuke dingen heeft C&A.' Het bedrijf gaat uitzoeken hoe het zover heeft kunnen komen. Het sluit niet uit dat de stylist in kwestie ook van niets geweten heeft, maar dat Panorama later zelf Máxima in de vier foto's heeft gemonteerd (ANP).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in