Bedrijven kunnen nu meedingen naar The Best Social Awards 2022
De inzendtermijn van The Best Social Awards 2022 is geopend en sluit op 24 maart. Bedrijven kunnen via de website hun cases insturen voor de zakelijke categorieën om mee te dingen naar één van de prijzen voor beste online content. De prijsuitreiking vindt plaats op 25 mei. Op dit evenement maakt de organisator ook de winnaars in de Audience-categorieën bekend. Voorwaarde om deel te nemen is dat de inzending (content) oorspronkelijk gepubliceerd is tussen 27 maart 2021 en 23 maart 2022.
Nieuwe categorieën
Bedrijven, overheden en andere organisaties kunnen dit jaar meedingen in nieuwe categorieën. Zo is er voor het eerst een Beste Brand Podcast-prijs, volgens de organisator omdat de (zakelijke) podcast aan populariteit wint. Ook nieuw zijn de prijzen Beste Merk op Facebook en Beste Merk op LinkedIn. Voor TikTok, Instagram en YouTube waren al prijzen.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuInzenden is niet gratis
Het inzenden van een case kost in de eerste twee weken (tot 17 maart) 250 euro. Daarna (tot 24 maart) betaalt een bedrijf driehonderd euro per inzending. De organisator hanteert deze kosten vanwege de beoordeling door een vakjury. Inzendingen voor de categorie Beste Talent zijn altijd gratis.
The Best Social Awards 2022 reikt ook prijzen uit in Audience-categorieën, met Beste Podcast en Beste Interieur Content als enkele nieuwe categorieën.
Nieuwsgierig wie er vorig jaar in de prijzen vielen? In dit artikel zet Adformatie de zakelijke winnaars van The Best Social Awards 2021 op een rij.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid