Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom klantreizen belangrijk zijn voor consumenten?

Een driedelige strategie om je tactiek te verbeteren
Adobe

-

khadeeja-yasser-0E3BW7mF4Rg-unsplash
khadeeja-yasser-0E3BW7mF4Rg-unsplash

Online marketeers praten al jaren over de belofte van klantreizen ofwel customer journeys. De visie van een geweldige klantervaring is nog nooit zo dicht bij de realiteit geweest als nu. De verwachtingen van klanten liggen hoger dan ooit en de meeste bedrijven concurreren nu op klantervaring. Het is een strategische noodzaak geworden.

Consumenten hechten zo veel waarde aan een uitmuntende klantervaring dat ze bereid zijn er 16% meer geld voor te betalen (PwC). De workflow van marketeers bestaat echter niet uit de klantreis. Vergeet daarom niet dat klanten de spreekwoordelijke chauffeurs zijn en de marketeers de pitcrew. Als marketeer is het dus je taak om de obstakels op het pad van je klanten weg te nemen, terwijl je onderweg je eigen obstakels overwint. Een uniform klantprofiel, kunstmatige intelligentie, besluitvormingsprocessen, een-op- een personalisatie, omnichannel-orkestratie – waarom zijn dit tegenwoordig zulke hot topics?

Wil je meer weten?

Ontdek hoe je gepersonaliseerde klantervaringen voor precies het juiste moment creëert. Lees de whitepaper van Adobe.

Adobe Klantreizen: een driedelige strategie om je tactiek te verbeteren

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in