Overslaan en naar de inhoud gaan

ADCN presenteert 'nieuwe missie'

ADCN heeft donderdagavond zijn nieuwe missie gepresenteerd aan de leden: Nederland moet het beste bureau ter wereld worden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe missie is in het Engels geformuleerd:

related partner content for mobile comes here

ADCN looks at Holland as one creative agency, with the mission to make it the best agency in the world!

Drie vragen die daarbij volgens het bestuur beantwoord moeten worden zijn:

1. Hoe kunnen we als Bureau Nederland beter werk maken?
'Dat betekent dat we ervoor zorgen dat heel creatief Nederland elkaar steunt om ons creatieve werk beter en zichtbaar te maken. We helpen elkaar, inspireren elkaar en leren van elkaar. Essentieel daarbij is ook educatie. Maar we willen dat ook echt structureel goed doen. Een serieuze opleiding die de potentie heeft om onze nieuwe generatie compatible te maken met de wereld en internationale creatieven naar Nederland te halen.'

2. Hoe kunnen we zorgen dat marketeers meer en beter werk kopen van Bureau Nederland?
'Een goed creatief bureau heeft een goede relatie met z'n klanten. Dus we gaan veel nauwer samenwerken met bijvoorbeeld de SAN, de VEA etc. '

3. Hoe kunnen we Bureau Nederland internationaal op de kaart zetten en daarmee meer internationale business naar Nederland halen?
'Het is belangrijk om het beste werk van Nederland ook in het buitenland te verkopen. Een nieuwe maar dankbare rol voor de ADCN. Daar hoort ook bij om samen internationale adverteerders naar Nederland te halen, en Nederlandse adverteerders die hun creativiteit in het buitenland zoeken, weer terug te winnen.'

Om invulling te geven aan de missie is de ADCN inmiddels op zoek naar een 'Ondernemer' die die de club zakelijk gaat leiden op full time basis. Hij/zij krijgt voor de komende drie jaar een missie mee waarop hij wordt afgerekend. Rondom het eens per drie jaar wisselende bestuur wordt een nieuw team opgezet gebaseerd op de pijlers: inspiratie, educatie en support.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in