Overslaan en naar de inhoud gaan

24/7 live met #TeamNL

Marketingmanager Thomas van Schaik over de contentstrategie van NOC*NSF.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hoe bracht NOC*NSF met haar contentstrategie Nederland dichter dan ooit bij sporters en coaches?

Manager Marketing en Commercie geeft tijdens het Contentmarketing en Storytelling-event een kijkje in de wereld van NOC*NSF, waar in de contentstrategie rekening gehouden moeten worden met de belangen van sporters, bonden en merken.

related partner content for mobile comes here

Andere keynote sprekers op het congres zijn Lasse Hogfeldt van Jyske Bank en Lara Ankersmit van NOS. Daarnaast komt er een eerlijk verhaal over hoe bij verzekeraar Interpolis de afgelopen jaren met vallen en opstaan haar content strategie werd vormgegeven; inclusief de minder glansrijke momenten!

Dagvoorzitter is Cor Hospes.

Wat werkt wel en wat juist niet in contentmarketing? Hoe start je en - misschien wel belangrijker - hoe haal je rendement met contentmarketing? Deze onderwerpen komen voorbij tijdens het Contentmarketing en Storytelling-event, op 29 september in de Nieuwe Liefde in Amsterdam. .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in