Overslaan en naar de inhoud gaan

Winkelman en Van Hessen aan het werk voor Europcar

Europcar Nederland is een samenwerking aangegaan met Winkelman en Van Hessen, adviesbureau voor marketing en PR, om de…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Europcar Nederland is een samenwerking aangegaan met Winkelman en Van Hessen, adviesbureau voor marketing en PR, om de onderscheidingskracht van het autoverhuurbedrijf te versterken.

related partner content for mobile comes here

 

In de campagne heeft het internationale thema ‘Moving your way’ een lokale invulling gekregen: ‘Kies je eigen weg. Europcar brengt je verder’.

 

Deze richt zich vooral op jongeren die in de stad wonen en geen eigen auto hebben. Een huurauto kan voor die mensen de goede oplossing zijn. Invloedrijke bloggers en YouTubers kunnen kosteloos een huurauto van Europcar meekrijgen om een museum of festival te bezoeken, of zelfs om een weekendje weg te gaan.

 

Het bureau mag naast het werk voor deze campagne ook het socialemediabeleid van de autoverhuurder helpen verbeteren, nieuwe partnerships initiëren, advertenties en radiocommercials maken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in