Overslaan en naar de inhoud gaan

Wie vind jij de meest inspirerende persoonlijkheid in het communicatievak?

Laat je suggestie achter
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ook in 2018 publiceren we weer de veelbesproken top-25 van meest inspirerende, meest invloedrijke communicatiemannen en -vrouwen van Nederland.

related partner content for mobile comes here

Wie vind jij dat in deze lijst thuishoort? Op basis van voordracht door vakgenoten stelt de redactie de top-25 samen.

Dat kunnen wetenschappers zijn, woordvoerders, voorlichters, het brein achter een briljante campagne, een bekend gezicht bij een communicatiebureau, noem maar op. Wij hechten aan diversiteit.

Let op: liever geen namen uit de reclame of marketing, want die hebben hun eigen toplijsten. We hebben het hier over: PR, communicatie, voorlichting.

Criteria waar de redactie naar kijkt: vernieuwingsdrang, bijzondere vakprestaties, bijdragen aan het vak (publicaties, congressen, opleidingen), publiciteit (op social, in interviews) en ook uitgesprokenheid. Laat iemand voldoende van zich horen? Heeft hij of zij een mening over het vak?

Laat in de comments je suggesties achter, of stuur jouw namen uiterlijk 31 december naar communicatie@adfogroep.nl. Graag met een korte toelichting, maximaal drie.

 FOTO: 123RF / ROMAN TSUBIN

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in