Overslaan en naar de inhoud gaan

What ’s going on in Retailing?! | 7 april 2016

De 25ste editie vindt plaats in Media Plaza Utrecht.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De 25e editie van What’s going on in (R)etailing?! mag je zeker niet missen!

related partner content for mobile comes here

Met 7 Boot Camps, meer dan 20 breakoutsessies, innovatieve start-ups en game changers, een unieke CEO-track, 1-op-1 meetings én nationale en internationale retailers op het podium, belooft dit een uniek congres te worden.

Met:
Kevin Roberts, CEO Worldwide of Saatchi & Saatchi.
Niall Lawlor, Vice President & Managing Director Gamestop Europe
Philip Mountford, CEO Hunkemöller International
Sucharita Mulpuru, VP & Principal Analyst Forrester Research, USA
Maarten Vaessen, Partner Varova (eigenaar Sissy-Boy, Men at Work, Open32, Gsus, Tumble ’N Dry)
Jan-Derek Groenendaal, General Manager Etos
Jos Mulder, Manager Pricing Nextail
Krein Bons, CEO vanHaren schoenen
Rogier van Camp, CEO Leapp Group
Ardjan van der Blonk, Manager Supply Chain Prénatal Moeder en Kind B.V.
Remco Wilting, Data Manager Science Wehkamp
Jack Eijkman, COO Riviera Maison

Bekijk alle sprekers op . Het uitgebreide programma .

Kortingsaanbod

Omdat What’s going on in (R)etailing?! haar 25e verjaardag viert mag Tijdschrift voor Marketing / Marketingonline.nl  je 25% korting aanbieden.

Wil je gebruik maken van dit kortingsaanbod? Meld je dan aan via of vermeld in het kortingscodeveld op het inschrijfformulier de code ‘TVM’.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in