Vijftien bureaus willen Retail Reclame Prijs
Bijna dertig retailcampagnes dingen mee naar de Retail Reclame Prijs, die dit jaar voor de tweede keer wordt gehouden. Een vakjury onder…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Bekroond wordt de beste creatieve retailcampagne in de massamedia van het afgelopen jaar. De Retail Reclame Prijs wordt uitgereikt op maandag 15 oktober op het RetailGala in de Central Studio's in Utrecht, waar ook de Eurocard/Mastercard Retail Jaarprijs wordt uitgereikt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de vakjury zitten verder Dave Janssen van Channel Panel en de Retail Jaarprijs, Floor Heijn van FCA! Retail, Ton van Eijk van de Hema, communicatie-adviseur Barbera Wolfensberger - zij neemt de plaats in van Liesbeth Siekerman van H&M - en Michael van Os van Adformatie
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid