Overslaan en naar de inhoud gaan

The making of Ray

James Arthur Ray is een rijzende ster in de Amerikaanse tjakka-industrie, waarin jaarlijks 7 miljard dollar omgaat.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Who is ready to make more money?' roept James Arthur Ray zijn volle zalen toe. Daar is iedereen klaar voor. Daar komen ze voor. Rays tweedaagse seminars à 1300 dollar trokken vorig jaar 5500 klanten. Zijn nieuwe boek, Harmonic wealth, verscheen zojuist in een ongewoon hoge oplage van 200.000 exemplaren.

related partner content for mobile comes here

'Rijkdom' op zich is niet waar het in het boek om draait. Het gaat om de balans op financieel, interpersoonlijk, mentaal, spiritueel en fysiek vlak, ofwel om 'harmonic wealth'. Ray - die optrad in The secret, bij Oprah en Larry King en in de Miss America-jury - zet volgend jaar 10 miljoen dollar om.

'Je vermogen om geld aan te trekken in je leven is een reflectie van je vermogen om je God-macht in fysieke vorm te manifesteren', schrijft Ray. En: 'Het enige verschil tussen jouw lichaam en een BMW is de frequentie van de vibratie'...

Bron: Fortune

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in