Overslaan en naar de inhoud gaan

Studenten richten marcom-platform Studentmind op

Nieuw landelijk platform voor en door marketing- en communicatiestudenten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Maandag is &;live&; gegaan, een nieuw landelijk platform voor en door marketing- en communicatiestudenten.  Doel is om andere studenten kennis bij te brengen en te inspireren, zodat het vak scherper zal worden gevolgd. Wesley Singh, vierdejaars communicatiestudent van HZ University of Applied Sciences, kwam met het idee.

related partner content for mobile comes here

Alle hogescholen vertegenwoordigd

Van elke hogeschool in Nederland wordt per opleiding een aantal studenten geselecteerd om blogger te worden. Uiteindelijk is het de bedoeling dat elke hogeschool met een marcom-opleiding een Studentmind-blogger aflevert. Elf studenten zijn tot nu toe geselecteerd na de eerste aanmeldprocedure. Het gaat om studenten van HZ University of Applied Sciences, Windesheim Zwolle, Hogeschool van Amsterdam, Haagse Hogeschool en de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.

Meer diverse content

In de toekomst zou het een mogelijkheid kunnen zijn vacatures van bedrijven te delen met studenten. Daarnaast kunnen opleidingen zich op het platform profileren door bijvoorbeeld initiatieven online te plaatsen. Ook content in de vorm van webinars en whitepapers behoren tot de mogelijkheden.

Geïnteresseerde studenten kunnen zich aanmelden om Studentmind-blogger te worden.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in