Overslaan en naar de inhoud gaan

Spaghettimerk Grand'Italia wil graantje meepikken in speltrage

Grand’Italia introduceert twee nieuwe pasta’s: spelt penne en spelt spaghetti.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De reden Grand’Italia voor de introductie geeft is dat de Nederlandse consument steeds vaker voor speltproducten kiest.

related partner content for mobile comes here

Veel consumenten denken dat producten op basis van speltmeel gezonder zijn dan producten op basis van tarwemeel. Dat is dan ook de reden dat veel merken ook speltvarianten op de markt brengen. Koekfabrikant Peijnenburg introduceerde een tijd geleden bijvoorbeeld . Het Voedingscentrum zegt overigens dat .

Grand&;Italia over de introductie: &;Het mooie van de Grand’Italia spelt pasta is dat het een lekkere licht volkoren, subtiele nootachtige smaak heeft en dat je er alle kanten mee op kunt. Met deze spelt pasta als basis zet je met een paar simpele ingrediënten een overheerlijke, voedzame pasta maaltijd op tafel. Bijvoorbeeld spelt penne met zalm en paprika of spelt spaghetti met pesto en cherrytomaatjes.&;

De speltpasta die Grand’Italia nu op de markt brengt, is volgens de fabrikant volledig volkoren. De producten liggen vanaf eind juli, begin augustus in de winkel bij onder andere Jumbo, Deen, Coop, Boon en Hoogvliet.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in