Overslaan en naar de inhoud gaan

Socutera-Prijs naar 'Bloedlink'

Een voorlichtingsfilm over cholesterol en erfelijkheid van De Stichting Bloedlink heeft de Socutera-Prijs 2005 gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De stichting kreeg deze erkenning voor haar Socutera -uitzending, waarin op humoristische wijze de problematiek van een erfelijk hoog cholesterolgehalte onder de aandacht wordt gebracht. De jury onder leiding van Violet Falkenburg kwam tot het oordeel dat de uitzending professioneel is gemaakt met goede acteurs en goede teksten. “De kijker wordt nieuwsgierig gemaakt en kan geboeid blijven kijken. De uitzending wordt als verfrissend ervaren en bleek de juryleden niet te vervelen bij herhaling. De wijze waarop de kijker aan het denken wordt gezet, wordt als zeer goed ervaren, “ aldus het juryrapport. De Socutera -Prijs bestaande uit een bronzen beeld en een gratis uitzending en wordt uitgereikt aan de Goede Doelenorganisatie die de beste uitzending heeft gemaakt in het kader van Socutera. Op de tweede plaats eindigde ZOA Vluchtelingenzorg. en derde werd het Nederlandse Rode Kruis.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in