Renault-Nissan naar DigitasLBi
Renault-Nissan heeft DigitasLBi als digitaal bureau wereldwijd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De alliantie tussen de twee autobedrijven hebben voor het eerst één bureau gekozen voor hun digitale activiteiten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
DigitasLBi gaat de komende drie jaar de websites en mobiele platforms van Renault, Nissan, Infiniti, Renault Samsung Motors, Dacia, Datsun en Venucia herlanceren in elke markt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet account wordt aangestuurd vanuit Londen en Parijs. Het account heeft een waarde van bijna 50 miljoen euro. Er ging een pitch aan de keuze vooraf.
Renault en Nissan werken steeds meer samen, bijvoorbeeld in fabricage, research en ontwikkeling.
OMD behandelt het wereldwijde media-account. DigitasLBi is onderdeel van Publicis.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid