Reclame Priority Telecom weer eens misleidend
Opnieuw is UPC berispt door de Reclame Code Commissie voor het product Priority Telecom. Dit keer gaat het om een reclame die op het eigen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De mededeling ‘en u belt via Priority Telecom tot 20 procent goedkoper’ is te absoluut en daardoor misleidend, zegt de RCC. De uitzonderingen daarop zijn in zodanig kleine letters geplaatst dat deze niet of nagenoeg niet leesbaar zijn. Ook is het door de adverteerder gehanteerde starttarief voor nationaal bellen hoger dan het tarief bij KPN Belbasis.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid