Optimelisme
Best lekker. Maar dan lees je op de verpakking iets over optimelisme. Het wordt gebracht alsof het een nieuwe beweging is. Terwijl het hier toch duidelijk op een verpakking staat van Optimel, een producent van zuivelproducten. Dat geloof je dan toch direct niet. Zou hetzelfde zijn als Shellisme, duurzaam en schoon rijden. Totaal ongeloofwaardig. Communicatief een blooper. Hoe goed bedoeld ook. Hoeveel strateeg- en copy-uren zijn hier aan besteed? Volgens mij was het sympathieker (en effectiever) geweest om gewoon informatie over een betere manier van eten, drinken en bewegen gewoon op de verpakking te plaatsen. Had je je merk ook geladen.
Stel je voor: Twee mensen die elkaar ontmoeten bij een blind-date. Zegt de één ‘Ik ben overtuigd optimelist. En jij?’. Antwoord de ander ’Nou, uuh... ik eet af en toe vlees’.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaMaar misschien wordt het optimelisme wel gered door er een prijs(vraag) aan te verbinden...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid