Nog veel mis bij Mobile Advertising
Om mobile advertising als vast onderdeel te maken van de mediamix is een goede conversie van belang.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Een positieve resultaat is echter vaak niet haalbaar, aangezien veel campagnes niet goed worden opgezet. Gisteren liet ik reeds de campagne van Mandemakers zien, maar dezelfde dag kwam ook een onleesbare Hi-Fi Klubben banner voorbij.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Een andere opmerkelijke mobiele campagne is de nieuwe Ziggo mobiele abonnementen, waarbij een heel aanmeldformulier op een non-mobile compatible website ingevuld dient te worden. Kortom: er is nog veel mis bij Mobile Advertising.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS1) van goed leesbare Ziggo banner..
2) naar mobiel onvriendelijke website en aanmeldformulier
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid