Overslaan en naar de inhoud gaan

Nog veel mis bij Mobile Advertising

Om mobile advertising als vast onderdeel te maken van de mediamix is een goede conversie van belang.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een positieve resultaat is echter vaak niet haalbaar, aangezien veel campagnes niet goed worden opgezet. Gisteren liet ik reeds de campagne van zien, maar dezelfde dag kwam ook een onleesbare Hi-Fi Klubben banner voorbij.

related partner content for mobile comes here

Een andere opmerkelijke mobiele campagne is de nieuwe Ziggo mobiele abonnementen, waarbij een heel aanmeldformulier op een non-mobile compatible website ingevuld dient te worden. Kortom: er is nog veel mis bij Mobile Advertising.

1) van goed leesbare Ziggo banner..

2) naar mobiel onvriendelijke website en aanmeldformulier

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in