Overslaan en naar de inhoud gaan

Merendeel reclamebestedingen VS bestemd voor dm

De bestedingen voor direct marketing in de VS zullen volgens de DMA in 2000 8,5 procent stijgen in vergelijking met vorig jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt vandaag. Deze bestedingen vertegenwoordigen nu meer dan de helft - 56,5 procent - van alle reclamebestedingen in de VS.Het totaal van de reclamebestedingen komt dit jaar naar verwachting uit op 339,3 miljard dollar. Outbound-telefoonmarketing is verreweg de grootste categorie: 38,2 procent van de dm-bestedingen, ofwel 73,2 miljard dollar. Direct mail is goed voor 23,3 procent, ofwel 44,6 miljard dollar. Direct response tv staat op de derde plaats met 21,9 miljard dollar ( 11,4 pct van de dm-bestedingen). Dan volgt nog direct marketing via dagbladen, goed voor 18,4 milard dollar, oftewel 9,6 procent. Pas daarna komen interactieve marketing, dm in tijdschriften en radio.

related partner content for mobile comes here

De dubbelcijferige groei van de laatste vijf jaar zal volgens de DMA wel afzwakken en plaats maken voor een groei van rond de 6 procent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in