Marketeers overschatten effect salespromotion
In een onderzoek zijn de meningen van consumenten en marketeers over salespromotion-acties met elkaar vergeleken. Met verontrustende…
Marketeers investeren aanzienlijke budgetten in salespromotion, terwijl slechts 28 procent inzicht heeft in de effectiviteit ervan.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Verder overschatten marketeers consistent de effectiviteit van zeven van de meest gangbare soorten salespromotion in vergelijking met wat consumenten zeggen. Zo zegt 73 procent van de markteers dat 2-halen-1-betalen-acties consumenten sterk aanzetten tot kopen. Slechts 34 procent van de consumenten denkt daar hetzelfde over. Ook over merkloyaliteit zijn marketeers te optimistisch.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisBron: Marketing Week
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid