Overslaan en naar de inhoud gaan

Marjolijn Meynen weg bij Bijenkorf

Het warenhuis reorganiseert en verkleint de directie. Meynens baan vervalt per 1 maart.
Marjolijn Meynen
Marjolijn Meynen
Marjolijn Meynen
Marjolijn Meynen

Marjolijn Meynen, cmo bij de Bijenkorf, verlaat het bedrijf per 1 maart aanstaande. Dat maakt zij bekend op Linkedin. ‘Vandaag is mijn laatste werkdag bij de Bijenkorf.’

related partner content for mobile comes here

Meynen schrijft dat de Bijenkorf heeft besloten om het servicekantoor te reorganiseren en daarmee ook de directie te verkleinen. ‘Mijn baan komt daarom per 1 maart te vervallen en de afdeling Creative & Marketing die staat voor de Klant, Creativiteit en Communicatie, wordt samengevoegd met Store Operations en Technologie & Omnichannel.'

Meynen werkte sinds 2016 voor De Bijenkorf. Ze was afkomstig van het Rijksmuseum, waar ze sinds 2008 hoofd communicatie & marketing was en verantwoordelijk was voor de heropening in 2013. De vooruitstrevende en creatieve communicatiestrategie hiervoor leverde haar de titel Communicatievrouw van het Jaar 2013 op.

Sabbatical

Meynen zegt ‘na bijna 7 jaar hard werken voor het mooiste warenhuis van Nederland’ te gaan genieten van zomer-sabbatical.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in