Manpower introduceert nieuw relatiemagazine
Manpower Nederland heeft een nieuw relatiemagazine uitgebracht. Het eerste nummer van dit jaarlijks terugkerende relatiemagazine heet…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het magazine laat letterlijk zien wat Manpower het afgelopen jaar heeft gedaan: het beeld is leidend in plaats van de tekst. Het magazine met een oplage van 5000 stuks is bedoeld voor medewerkers en (potentiële) opdrachtgevers. Haiko van der Pol, directeur Marketing & Communicatie: 'Naast de behoefte aan verslaglegging van onze zeer uiteenlopende werkzaamheden, wilden we graag een medium uitbrengen dat Manpower neerzet als een fullservice HR-dienstverlener. Met What do WE do willen we op een originele manier duidelijk maken waar de toegevoegde waarde van Manpower ligt en lezers inspireren. Vooral door in beeld te brengen hoeveel verschillende HR-oplossingen Manpower biedt.'
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid