Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN introduceert Grote Goeiemoggel Spel

KPN komt met het Grote Goeiemoggel Spel. Doel is het gemak van handig mobiel e-mailen te ervaren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoofdrolspeler in het verhaal is Joris, die aan zijn eerste werkdag bij Willep de Vriep Vistransploft begint. Eenmaal achter zijn bureau op de afdeling ‘Transploft’ doemt al snel een probleem op. Want wat bedoelen zijn collega’s met een ‘kloffie versmeerd’?

related partner content for mobile comes here

Joris blijkt geen woord Goeiemoggels te spreken. Aan de speler van het interactieve spel de opdracht om alle Goeiemoggel-zinnen voor Joris te vertalen en hem zo te helpen om de dag met succes door te komen. Daarvoor kan de speler een keuze maken uit drie virtuele mobiele telefoons.

KPN richt zich met de campagne primair op ondernemers en toont de voordelen van de handzame toestellen waarmee mobiel e-mailen net zo gemakkelijk is als mobiel bellen.

De campagne is te vinden. Ook worden onder meer televisie, radio en in printmedia ingezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in