KPN introduceert Grote Goeiemoggel Spel


Hoofdrolspeler in het verhaal is Joris, die aan zijn eerste werkdag bij Willep de Vriep Vistransploft begint. Eenmaal achter zijn bureau op de afdeling ‘Transploft’ doemt al snel een probleem op. Want wat bedoelen zijn collega’s met een ‘kloffie versmeerd’?
Joris blijkt geen woord Goeiemoggels te spreken. Aan de speler van het interactieve spel de opdracht om alle Goeiemoggel-zinnen voor Joris te vertalen en hem zo te helpen om de dag met succes door te komen. Daarvoor kan de speler een keuze maken uit drie virtuele mobiele telefoons.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKPN richt zich met de campagne primair op ondernemers en toont de voordelen van de handzame toestellen waarmee mobiel e-mailen net zo gemakkelijk is als mobiel bellen.
De campagne is hier te vinden. Ook worden onder meer televisie, radio en in printmedia ingezet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid