EU wil meer gegevens overname Grey
De overname van Grey Global door WPP Group is vertraagd, omdat de Europese Unie meer informatie wil de deal te kunnen goedkeuren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
WPP en Grey melden dat ze al bezig zijn extra informatie te verzamelen, maar willen niet zeggen om wat voor gegevens het gaat. In een statement zegt WPP dat beide bureaugroepen ‘volledige medewerking verlenen’ aan de EU.
Mogelijk bekijkt de EU of WPP met de overname van Grey niet te groot wordt en zo oneerlijke concurrentie voert. Maar de verwachting is dat het om een standaard onderzoek gaat, evenals gebeurde bij eerdere overnames (Y&R, Tempus) van WPP.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Er was nog geen officiële datum voor de afronding van de acquisitie, maar voor het einde van dit jaar zou alles rond moeten zijn (Adweek/Brandrepublic).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid