Overslaan en naar de inhoud gaan

De essentie van Account-Based Marketing (ABM)

Ontdek alles over succesvolle B2B Account-Based Marketing (ABM) tijdens de gratis online clinic bij Beeckestijn Business School.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic Beeckestijn Business School
Clinic Beeckestijn Business School

In een groeiend aantal B2B-bedrijven worden account-based marketingtechnieken ingezet om de marketing- en verkoopprestaties te optimaliseren. Maar hoe stel je een effectief account-based marketing- en verkoopplan op? Hoe kies je de juiste content om de volledige Decision Making Unit (DMU) in hun klantreis te bereiken? Hoe zorg je voor een naadloze samenwerking tussen marketing en verkoop tijdens de uitvoeringsfase? Je leert hier alles over tijdens de clinic van Beeckestijn Business School op 8 november.

Deze onderwerpen komen aan bod

  • Voor welke B2B-bedrijven is Account-Based Marketing (ABM) geschikt?
  • Wat omvat een effectief ABM-sales- en marketingplan?
  • Hoe stem je content en boodschap af op de Decision Making Unit (DMU) van je target accounts?
  • Wat maakt een B2B-campagne succesvol?
  • Welke dynamiek en verdeling van verantwoordelijkheden zijn er tussen B2B-marketing en -verkoop?

Over de spreekster

Ingrid Archer is managing partner en director clients, strategy & succes bij Spotonvision. Ze heeft meer dan 20 jaar ervaring in B2B-marketing- en communicatie en initieerde succesvolle campagnes in diverse sectoren en is expert op het gebied van buyer persona’s, buyer en customer journeys, contentmarketing en lead nurturing in B2B.

Praktische informatie

  • Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
  • De clinic wordt gehouden op 8 november van 09:30 tot 11:00 uur
  • De clinic zal online te volgen zijn via een live-stream
  • Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in