Overslaan en naar de inhoud gaan

Contentstrategie: Overtuig je doelgroep in de think fase

Wil jij leren hoe je de juiste doelgroep overtuigt in de mid funnel (think fase)? Ontdek het tijdens de online clinic op 25 januari.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School

Waar liggen de meeste kansen in de funnel voor jouw bedrijf om te groeien? Hoe optimaliseer je content hiervoor? Hoe overtuig je mensen om je merk te overwegen en om er positief over te denken? Dat doe je in de mid funnel (think fase). De mid funnel is de verbinding tussen kennen en kopen. Overtuigende en geloofwaardige content die voorziet in behoeften speelt hierin een belangrijke rol. Tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School leer je hier alles over.

Volgens reclamemakers en reclame-onderzoekers is merkenbouw een kwestie is van de lange adem en blijven dezelfde korte, vluchtige boodschap maar herhalen. Wij onderzoeken de impact van content en zien in onze cases dat goede inhoudelijke content je merk of propositie veel sterker kan maken en ook in staat is om conversie te stimuleren.

Dit kun je verwachten

  • Inzichten uit onze benchmarkdata met meer dan 100 cases dat je met goede inhoudelijke content echt stevig aan je merkimago en merkoverweging kan bouwen.
  • Hoe je de KPI’s van content kunt meten en optimaliseren.
  • Welke cases goed scoren in de mid funnel en waarom?

Tijdens de clinic worden resultaten van recent kwantitatief en kwalitatief onderzoek gedeeld.

Voor wie is deze clinic?

Deze clinic is interessant voor mensen die in hun dagelijkse werk met merken en content marketing bezig zijn: merkenbouwers, contentstrategen en content creators, content & online marketeers en marketing specialisten en onderzoekers.  

Over de sprekers

Stephan van Velthoven en Robert Schueler hebben in 2019 het bureau Return on Content opgericht. Ze leggen de focus op hoe je de merkimpact van content kunt meten én hoe je je content kunt optimaliseren. Return on Content werkt voor grote merken als VodafoneZiggo, ANWB, Zilveren Kruis en KWF. Beiden hebben meer dan 20 jaar ervaring in onderzoek en onder meer gewerkt bij Ipsos.

Gratis aanmelden

  • Je kunt je gratis aanmelden voor deze online clinic van Beeckestijn Business School
  • De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur
  • De clinic zal te volgen zijn via een live-stream
  • Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie

Meld je gratis aan  »

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in