App campagne: 'You have no Friends and no one Likes you'
Voor de nieuwe

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Rando photo app is 'old school' outdoor advertising ingezet met een Buzz tot gevolg.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Rando foto app lijkt heel social, maar ontbeert een Facebook-login, social sharing opties of de mogelijkheid om commentaar te geven. Als Rando app gebruiker dien je een foto te delen en direct daarna ontvang je 'ad random' een foto van een andere onbekende Rando gebruiker in de wereld.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet Engelse Rando had een zeer beperkt budget om deze app te promoten. Er werd gekozen om billboards in te zetten met anti-social slogans: 'No one Likes you' en 'You have no Friends'. Amper 2 maanden nadat de Rando app live is gegaan, waren er al 5 miljoen photo's gedeeld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid