Overslaan en naar de inhoud gaan

Ziggo komt met nieuwe campagne en pay off, Enjoy it all

Onderdeel van brede aanscherping merkenbeleid bij VodafoneZiggo.
Still uit de nieuwe commercial van Ziggo
Still uit de nieuwe commercial van Ziggo

Ziggo ‘scherpt zijn merk aan’ en komt met een nieuwe campagne en pay off, Enjoy it all. Centraal staat het belang van connectiviteit, de kern van de producten en diensten van Ziggo Het merk laat zien welke mogelijkheden er voor klanten zijn qua entertainment, gemak, comfort en controle.

related partner content for mobile comes here

Wie altijd dacht dat de twee hoofdpersonen uit de Ziggo-commercials twee alleenstaande buurmannen zijn, komt nu bedrogen uit. Ze blijken een heel leven naast elkaar te hebben. 

De kalende Ronald is in de nieuwe commercials een gezinsvader met vrouw en puberende kinderen - hij kijkt nu Formule 1 met zijn zoontje. Daarnaast maken in de komende commercials een nieuwsgierige buurvrouw, vaste pakketbezorger, vrienden en vriendinnen van de kinderen, en opa en oma hun opwachting.

Ziggo wil ermee duidelijk maken mensen samen te brengen en er er voor iedereen te zijn: van sportliefhebbers, bingewatchers, traditionele tv-kijkers en dataslurpers tot buren die helemaal geen tv kijken of nauwelijks data gebruiken.

Komende maandag gaat de eerste aflevering van de nieuwe campagne live. Ziggo speelt daarin  in  op de thuisvakantie die veel Nederlanders dit jaar vieren door de uitbraak van het coronavirus.

De nieuwe campagne en pay off van Ziggo zijn onderdeel van de invoering  over ‘de volle breedte’ van een scherper merkbeleid van VodafoneZiggo. Het voert dit in samenwerking met WPP Go One in, het klantenteam dat werkt op VodafoneZiggo, met daarin mensen van verschillende WPP-bedrijven waaronder Wunderman Thompson.

WPP Go One tekende ook voor de nieuwe campagne vanZiggo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in