Overslaan en naar de inhoud gaan

AdForum PHNX Tribute morgen live te volgen

Morgen worden de winnaars online (live) bekend gemaakt van de PHNX Awards. Ook is er een middagprogramma met internationale topsprekers.
PHNX identiteit van Addikt Amsterdam
PHNX identity van Addikt Amsterdam
PHNX identiteit van Addikt Amsterdam
PHNX identity van Addikt Amsterdam

Vanaf half 2 morgenmiddag (donderdag 9 juli) staan er sprekers en onderwerpen op het programma als Keith Weed (ex-CMO Unilever), de Britse reclamelegende Trevor Robinson, TikTok en 'No rest for the wicked: Why China did not pause marketing during COVID-19'.

related partner content for mobile comes here

Nederlandse sprekers zijn Bas Korsten (Global CCO Wunderman Thompson), Emilio de Haan van HERC en SO Award-winnares Imke Ligthart.

De Gouden PHNX Awards worden om half 5 bekend gemaakt, gevolgd door een debat van de hoofdjury (onder leiding van Nils Adriaans), waarna de Grand Prix worden toegekend.

Bekijk het hele programma hier.

Creativiteit vieren als symbool van wederopstanding

The AdForum PHNX Tribute - zoals het evenement voluit heet - is geïnitieerd door AdForum, tevens organisator van de Epica Awards, om de marketingcommunicatie industrie in deze bijzondere tijd een hart onder de riem te steken. PHNX is een gratis, eenmalige, online award show als ode aan creativiteit, met 450 internationale juryleden. De naam verwijst uiteraard naar de mythe over de vuurvogel Feniks die uit zijn as herrijst.

Philippe Paget, CEO Maydream (het bedrijf achter AdForum en Epica Awards): 'Ondanks de crisis geloven wij dat deze industrie creativiteit moet vieren als symbool van wederopstanding en uit respect voor de community - om het beste werk van de afgelopen 12 maanden wel zichtbaar te maken.' Verwijzend naar het afgelaste Cannes Lions Festival.

Emilio de Haan, Trevor Robinson en Bas Korsten
Emilio de Haan, Trevor Robinson en Bas Korsten
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in