Overslaan en naar de inhoud gaan

Xenos is 'anders en mixt erop los' in nieuwe merkcampagne

De winkelketen lanceert het vervolg op 'Da's leuk van Xenos' uit 2019. De campagne is ontwikkeld door Persuade en Artbox.
Xenos is 'anders' in nieuwe merkcampagne
Xenos is 'anders' in nieuwe merkcampagne

Xenos is ervan overtuigd dat alles wat anders is het leven kleur geeft. Andere culturen, andere stijlen, andere smaken. Dat is volgens Xenos (Grieks voor vreemdeling) de essentie van het merk. Die boodschap is relevanter dan ooit en daarom lanceert de keten (150 winkels in Nederland) een nieuwe campagne.

related partner content for mobile comes here

De tv-commercial vertelt het verhaal van een koffiekopje dat uit de servieskast wordt verstoten omdat het er anders uitziet, maar uiteindelijk de held in het 'gemixte servies' wordt. Een vrolijk stemmende film, waarbij het lijkt alsof de rommelige winkelketen zich met de communicerende kopjes en borden heeft laten inspireren door de Disney-klassieker Belle en het Beest.

De campagne, ontwikkeld door bureaus Persuade en Artbox, is het vervolg op ‘Da's leuk van Xenos' uit 2019, de pay-off die de winkelketen wederom toepast. Bekijk 'm hieronder:

Credits 

Bureau: Persuade
Creatie: Merel van Osch, Michiel Rijshouwer, Laura Bording, Stefan Leendertse, Carsten van Berkel

Account: Linda Ruijs

In samenwerking met: Artbox 
Regisseur: Geert Jansen

Producer: Jessica Iken
Design, animatie & visual effects: Kees Sparnaaij en Julien Kraakman
Muziek: Lennert Busch

Media: Feli Hanssen
Opdrachtgever: René Ruger, Maaike Verkerk

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in