Overslaan en naar de inhoud gaan

Verrassende Epica Grand Prixs uitgereikt in Amsterdam

Vanavond zijn in het KIT de Epica Grand Prixs uitgereikt in de categorieën Film, Print, Digital, Alternative, Design en Responsibility.
Miniatuurvoorbeeld
Film Grand Prix-winnaar Shiseido - Party Bus (creatie in-huis, Tower Film Tokyo)
Miniatuurvoorbeeld
Film Grand Prix-winnaar Shiseido - Party Bus (creatie in-huis, Tower Film Tokyo)

Film Grand PrixThe Party Bus”. Bureau en klant: Shiseido

related partner content for mobile comes here

Print CraftThe remarkable Lise”. Bureau: DDB Berlin. Klant: Stabilo International

Digital Grand Prix“JFK UNsilenced”. Bureau: Rothco | Accenture Interactive. Klant: The Times News UK & Ireland

Alternative Grand Prix: “Go with the Fake”. Bureau: Publicis Italy. Klant: Deisel

Design Grand Prix"LA Original". Bureau: 72andSunny. Klant: Mayor’s Fund for Los Angeles

Responsibilty Grand Prix"Price On Our Lives". Bureau: McCann NY. Klant: March For Our Lives

Binnenkort verschijnt tevens een artikel over de conferentiedag, die geheel in het teken stond van de (sociaal-maatschappelijke en -politieke) verantwoordelijkheid van merken. 

Adformatie is partner van de Epica Awards en conferentie Creative Circle.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in