Verrassende Epica Grand Prixs uitgereikt in Amsterdam


Film Grand Prix: “The Party Bus”. Bureau en klant: Shiseido
Print Craft: “The remarkable Lise”. Bureau: DDB Berlin. Klant: Stabilo International
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDigital Grand Prix: “JFK UNsilenced”. Bureau: Rothco | Accenture Interactive. Klant: The Times News UK & Ireland
Alternative Grand Prix: “Go with the Fake”. Bureau: Publicis Italy. Klant: Deisel
Design Grand Prix: "LA Original". Bureau: 72andSunny. Klant: Mayor’s Fund for Los Angeles
Responsibilty Grand Prix: "Price On Our Lives". Bureau: McCann NY. Klant: March For Our Lives
Binnenkort verschijnt tevens een artikel over de conferentiedag, die geheel in het teken stond van de (sociaal-maatschappelijke en -politieke) verantwoordelijkheid van merken.
Adformatie is partner van de Epica Awards en conferentie Creative Circle.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid