Ook met Lidl gezond het nieuwe jaar in


Na gezondheidscampagnes van onder meer Albert Heijn en Plus komt nu ook Lidl met een grootschalige gezondheidscampagne. De discounter wil laten zien dat een gezondere leefstijl voor iedereen eenvoudig en betaalbaar is. Dit is de commercial (bureau: Joe Public):
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHaalbaar en betaalbaar
Lidl: 'Het waarmaken van gezonde voornemens blijkt voor veel consumenten nog altijd een niet haalbare kaart. Gezonder eten is daar een groot onderdeel van. Het is vaak minder lekker, moeilijker te bereiden en vooral een stuk duurder. Onze klanten willen heel graag gezonder eten, maar daarvoor niet inboeten aan smaak of langer in de keuken staan. En om een gezonde leefstijl langdurig vol te houden, is het noodzakelijk dat het betaalbaar blijft. Eenvoud en lage prijzen zijn dus key issues als het gaat om het veranderen van gedrag op de lange termijn.'
Rode draad
Lidl belooft dat de gezondheidscampagne in heel 2022 als een rode draad wordt vervlochten in alle activiteiten van Lidl. 'Zo houden onze klanten het niet alleen in januari, maar heel het jaar vol.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid