Overslaan en naar de inhoud gaan

Ook met Lidl gezond het nieuwe jaar in

De discounter: 'Een gezondere leefstijl is voor iedereen eenvoudig en betaalbaar.'
Gezond!
Gezond!
Gezond!
Gezond!

Na gezondheidscampagnes van onder meer Albert Heijn en Plus komt nu ook Lidl met een grootschalige gezondheidscampagne. De discounter wil laten zien dat een gezondere leefstijl voor iedereen eenvoudig en betaalbaar is. Dit is de commercial (bureau: Joe Public):

related partner content for mobile comes here

Eenvoudig en betaalbaar, gezondere levensstijl met Lidl!

Haalbaar en betaalbaar

Lidl: 'Het waarmaken van gezonde voornemens blijkt voor veel consumenten nog altijd een niet haalbare kaart. Gezonder eten is daar een groot onderdeel van. Het is vaak minder lekker, moeilijker te bereiden en vooral een stuk duurder. Onze klanten willen heel graag gezonder eten, maar daarvoor niet inboeten aan smaak of langer in de keuken staan. En om een gezonde leefstijl langdurig vol te houden, is het noodzakelijk dat het betaalbaar blijft. Eenvoud en lage prijzen zijn dus key issues als het gaat om het veranderen van gedrag op de lange termijn.'

Rode draad

Lidl belooft dat de gezondheidscampagne in heel 2022 als een rode draad wordt vervlochten in alle activiteiten van Lidl. 'Zo houden onze klanten het niet alleen in januari, maar heel het jaar vol.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in