Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken wil met campagne laten zien hoe waardevol werken in de horeca is

Met de campagne There is no experience like bar experience steunt de bierbrouwer het horecaplatform mijnhorecabaan.nl
No experience like bar experience
No experience like bar experience

Tijdens en na de pandemie is de horecasector hard getroffen. En nu alles na lange tijd weer open is staat de sector voor een nieuwe uitdaging, het enorme personeelstekort. Doordat dit probleem zich in de hele branche afspeelt, hebben verschillende partijen besloten de handen ineen te slaan en zich te verenigen en een nieuwe boost geven om het imago van werken in de horeca te versterken.

related partner content for mobile comes here

Partners uit verschillende hoeken van de horecasector richten gezamenlijk het platform mijnhorecabaan.nl op. Onder andere HMSHost International, Heineken, Coca Cola, Vrumona, McDonald’s, The Restaurant Company Europe, Bidfood en Bram Ladage slaan de handen ineen om de nationale personeelscrisis aan te pakken.

Walter Seib, CEO HMSHost International: 'Op dit moment bevindt onze sector zich op een breekpunt; we zijn uit de pandemie gekomen, maar lopen direct tegen enorme personeelstekorten aan. Door als branche samen te komen, kunnen we gezamenlijk de perceptie van werken in de horeca veranderen en laten zien: horeca-ervaring geeft studenten een voorsprong op de rest van hun carrière.'

 

Waardevol werk

Aanvullend is op 28 juli de Heineken-campagne gelanceerd om dit initiatief te ondersteunen: There is no experience like bar experience. Heineken beoogt met deze campagne te laten zien hoe waardevol werken in de horeca is. 

Els Dijkhuizen, Marketing Directeur Heineken: 'Vanaf eind juli starten we met deze nieuwe Heineken-campagne, waar we met verschillende partners aan hebben gewerkt, waaronder Coca Cola en Vrumona. De campagne is gericht op het werven van nieuw personeel en laat zien dat er zoveel te leren valt in de horeca. Naast het tappen van bier, leer je plannen, samenwerken, beslissingen nemen en prioriteiten stellen. Kortom, ontzettend mooi en waardevol werk, waar je de rest van je loopbaan iets aan hebt.'

 

Bekijk hier Heineken's campagnefilm

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in