Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn pakt na 11 jaar weer groots uit met Disney

De (plastic) Disneyfiguren zijn verdwenen. Het ‘Magische Kookboek’ met verzamelplaatjes van Disneykarakters is nu de held.
Magisch Kookboek
Magisch Kookboek
Magisch Kookboek
Magisch Kookboek

Elf jaar lang(!) zagen we geen grote samenwerkingen tussen Albert Heijn en Disney. Waren de partijen gebrouilleerd? ‘Nee hoor!’, zegt Lilian Rietman, commercial & marketing manager Benelux bij Disney Consumer Products, Games & Publishing, ‘de relatie is altijd goed geweest. We hebben in die elf jaar weliswaar geen grote dingen gedaan maar hier en daar waren er wel wat projecten. Een actie met Donald Duck pocketboekjes bijvoorbeeld.’ De aanleiding dat er nu weer een grote actie is, ligt volgens Rietman voor de hand: het honderdjarig bestaan van Disney. De grote acties van weleer vielen onder de noemer ‘Albert Heijn Disneyweken’, maar die naam wordt nu niet gebruikt. De actie heet nu simpelweg: ‘Spaar voor alle Disneyplaatjes en kook als een topchef!’. Dit is de televisiecommercial die in samenwerking met TBWA\Neboko tot stand is gekomen:

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in