Albert Heijn pakt na 11 jaar weer groots uit met Disney
Elf jaar lang(!) zagen we geen grote samenwerkingen tussen Albert Heijn en Disney. Waren de partijen gebrouilleerd? ‘Nee hoor!’, zegt Lilian Rietman, commercial & marketing manager Benelux bij Disney Consumer Products, Games & Publishing, ‘de relatie is altijd goed geweest. We hebben in die elf jaar weliswaar geen grote dingen gedaan maar hier en daar waren er wel wat projecten. Een actie met Donald Duck pocketboekjes bijvoorbeeld.’ De aanleiding dat er nu weer een grote actie is, ligt volgens Rietman voor de hand: het honderdjarig bestaan van Disney. De grote acties van weleer vielen onder de noemer ‘Albert Heijn Disneyweken’, maar die naam wordt nu niet gebruikt. De actie heet nu simpelweg: ‘Spaar voor alle Disneyplaatjes en kook als een topchef!’. Dit is de televisiecommercial die in samenwerking met TBWA\Neboko tot stand is gekomen:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid