Overslaan en naar de inhoud gaan

Overgang Social1nfluencers naar Talpa Network afgerond, oprichters vertrekken

Het bureau maakt nu onderdeel uit van Talpa Social.
Miniatuurvoorbeeld
© Talpa Social
Miniatuurvoorbeeld
© Talpa Social

Vanaf 1 september is Talpa Network volledig eigenaar van Social1nfluencers. Daarmee komt een einde aan een geleidelijke overgang die in 2015 begon. Toen ging Social1nfluencers een vergaande samenwerking aan met SBS Broadcasting, dat op dat moment nog in handen was van Talpa en Sanoma.

related partner content for mobile comes here


In aanloop naar de definitieve overgang van het brueau, is Suzanne Pronk op 1 maart begonnen als VP van Talpa Social. Zij is verantwoordelijk voor de strategie en verdere doorontwikkeling van Talpa Social, waar Social1nfluencers onderdeel van uit maakt. Op 1 augustus is Annemarieke van Felius-Loderus als Business Manager toegetreden tot het MT van Talpa Social.


Binnen de cross-mediale strategie van Talpa Network is social een belangrijke pijler. Met 150 influencers in de portfolio is Talpa Social naar eigen zeggen een van Nederland’s grootste MCN. De nieuwe groeistrategie is erop gericht om naast influencer channels ook owned channels en originals te lanceren. 


Het afronden van de overgang van Social1nfluencers valt samen met het vertrek van Daan Sip en Niels Verhoeven, de oprichters en managing directors. In 2012 zijn zij het bureau voor Youtube creators gestart. ‘Daan en Niels hebben een hele mooie basis gelegd om Social1nfluencers onder Talpa Network verder te laten groeien en uit te bouwen. Er liggen ontzettend veel kansen,’ aldus Suzanne Pronk. 
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in