Klaverblad Verzekeringen kiest MediaCom voor 'volgende stap'
Klaverblad verzekeringen heeft na een media-review voor MediaCom gekozen als partner. De samenwerking beslaat het gehele traject: van communicatiestrategie en mediaplanning tot media-inkoop en digital performance.
Sinds 2012 werkt Klaverblad Verzekeringen aan het vergroten van de naamsbekendheid met reclamecampagnes op radio en televisie. Het bedrijf vindt het nu tijd voor de volgende stap, en wil de merkvoorkeur uitbouwen en de online zichtbaarheid vergroten.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisWensenlijstje
Tina Dijkshoorn, CMI & Media-manager van Klaverblad, laat weten dat Klaverblad een 'behoorlijk wensenlijstje' had voor een mediapartner. Zo moet die goed zijn in het combineren van on- en offline media en veel kennis hebben van performance-marketing.
Dijkshoorn: 'We wilden graag met één partij werken die dit allemaal goed kan. Zo kunnen we ons verhaal met een geïntegreerde aanpak op een duidelijke en consistente manier laten horen. Voor ons is het bovendien altijd erg belangrijk dat een partner bij ons past, qua mentaliteit maar ook qua grootte.'
Inkoopprijzen
Ook niet onbelangrijk, aldus Dijkshoorn: 'Met zo’n sterke partij kunnen we qua inkoopprijzen betere afspraken maken.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidHeel goed allemaal, maar het merk, oftewel, de vertaling daarvan in een helder uniek aansprekend verhaal is behoorlijk aan het verwateren. Dáár ligt het onderscheidende vermogen van Klaverblad. Dat je die uitgebeende samengebalde essentie vervolgens zo precies en efficiënt mogelijk bezorgt bij alle communicatiedoelgroepen is, in alle eerlijkheid, een conditio sine qua non.
Hi everyone if you are like the online games when you are connect the right views more user are continue the same play online bejeweled 3 more time and you will continue the more user are apply the on demand.