Overslaan en naar de inhoud gaan

Heinekens sponsorman Hans Erik Tuijt gaat aan de slag bij &Samhoud

Ze gaan samen een aanbod opstellen van sponsoringadvies, activaties en partnership-deals.
Hans Erik Tuijt
Hans Erik Tuijt
Hans Erik Tuijt
Hans Erik Tuijt

Na 34 jaar Heineken is Hans Erik Tuijt overgestapt naar &Samhoud Creative Tech om gezamenlijk een wereldwijde sponsor-propositie op te bouwen.

related partner content for mobile comes here

Ze gaan bedrijven adviseren over sponsoring, activaties en partnership-deals. Daarnaast wil Tuijt zelf nieuwe concepten en merkactivaties opzetten.  Tuijt is 1 september gestart bij het Amsterdamse bureau. 

Wereldsponsoring

De afgelopen 15 jaar was Tuijt bij Heineken verantwoordelijk voor alle mondiale sponsorships. Hij transformeerde het portfolio sponsors voor zowel Heineken als Amstel

Hij was onder andere verantwoordelijk voor de samenwerking met Formule 1, James Bond, Holland Heineken House en UEFA. Tuijt liet gedurende de pandemie zien dat bij de Euro 2020 activaties goed mogelijk waren, met name op digitaal gebied.

Aanbod verbreden

Op dat laatste gebied ‘raken’ beide elkaar; &Samhoud richt zich op innovatieve digitale klantervaringen als antwoord op strategische vraagstukken.

Hans Erik Tuijt: ‘Sponsorships kunnen van grote waarde zijn om oprechte interesses van consumenten te koppelen aan merken en zo positionering verder kracht bij te zetten. De visie en het team van &Samhoud sprak mij zeer aan om de handen ineen te slaan.’

Jip Samhoud, ceo van &Samhoud Creative Tech, denkt dat met de samenwerking met Tuijt het bureau de volgende stap zet om merk en consument bij elkaar te brengen en de vraag van klanten op marketinggebied breder in te vullen.

‘Daarnaast kijk ik er ook zeer naar uit om met Hans Erik samen massaconcepten te ontwikkelen die van positieve invloed op de wereld zijn.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in