Overslaan en naar de inhoud gaan

Eye kiest voor Mensch

Opdracht voor ontwikkeling brand identity.
Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Eye
Eye

Na een korte bureauoriëntatie heeft Eye Mensch Creative Agency ingeschakeld voor het ontwikkelen van een nieuwe brand en visual identity

Eye is een snelgroeiende start-up, gespecialiseerd in  cybersecurity. De oprichters van Eye werkten eerder voor de AIVD en MIVD.

Eye biedt als eerste op de markt een betaalbare cybersecurity oplossing voor alle ondernemingen, niet alleen corporates maar juist ook het MKB.

Mara Jochem (Eye): ‘De frisse en professionele aanpak van Mensch en hun focus op het karakter van een merk sprak ons aan. We gaan als Eye de markt echt disrupten en zoeken daar de juiste brand identity bij.’

Jack de Graaff (Mensch): ‘Een ontzettend leuke opdracht. Je kunt de krant niet openslaan of je leest over cybersecurity en hack aanvallen. De positie die Eye in de markt kiest is bijzonder, want juist ook het MKB is kwetsbaar. Maatschappelijk relevant dus’.

Eye logo

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in