Thuis leren is voor kinderen op de basisschool meestal niet erg spannend, maar met Squla krijgen ze dezelfde lesstof gepresenteerd op een manier die meer lijkt op gamen dan op leren - de iPad hoeft dus niet meer in de kast verstopt te worden.
Samen met Squla bedacht Woedend! een tv-commercial om het platfom goed op het netvlies te krijgen bij de start van het nieuwe schooljaar. De commercial presenteert een scène uit een vrolijk schooltoneelstuk waarbij de kinderen zelf één van de Squla games uitbeelden op het podium:
90.000 abonnees
Squla heeft ruim 90.000 betalende abonnees in Nederland. Het educatieve gaming-platform wordt nu ook in Polen gelanceerd, ondersteund door een lokale versie van de nieuwe TV commercial.
Woedend! filmde het minitoneelstuk in samenwerking met WoodWork op locatie in theater het Zonnehuis in Amsterdam-Noord.
Credits
Klant: Tijntje Louwers/Squla
Concept: Woedend!
Regie & productie: Balster van Duijn/Woodwork
Sound design: Francis Locadia/RecSound
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!