Wie 'wint' de Voodoo Marketing Award?

Ronald Voorn geeft donderdag een (gratis) webinar over Voodoo Marketing en reikt aan het einde de Voodoo Marketing Award uit,

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Van Ronald Voorn en Jan Dijkgraaf verscheen in september het boek Voodoo-marketing. In het webinar rond dit thema legt Ronald Voorn uit wat voodoo-marketing inhoudt en welke, vaak omstreden, verleidingstrucs worden gebruikt om de consument te beïnvloeden. Wanneer is er sprake van voodoo-marketing en wat kunnen bedrijven doen om geen voodoo-marketing, maar good do-marketing toe te passen? Hij zal dit aan de hand van een groot aantal voorbeelden (van bekende merken!) toelichten.

Aan het eind van dit webinar maakt Ronald Voorn bekend wie de ‘winnaar’ is van de Voodoo Marketing Award; een award voor het merk dat de meeste voodoo-achtige technieken heeft ingezet om haar klanten te beïnvloeden. Professionals en consumenten kunnen nog tot 21 oktober stemmen op . De genomineerden zijn: Coca-Cola en Pepsi, KLM, Staples, BCC, Visual DNA, Booking.com, de Volkskrant, Albert Heijn vruchtensap, Blendle, LinkedIn, Google en MotiveMatrix.

Dit webinar is een must-see voor professionals die zich bezighouden met het verleiden van consumenten en oog (willen) hebben voor de grenzen van hun vak; Waar trek je de lijn? Wanneer zijn beïnvloedingstechnieken nog geoorloofd en wanneer niet meer?   

De aanvang van het webinar is 12:15 uur. .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie