Volgende week is het jubileumevent van het Tijdschrift voor Marketing, MarketingLive, en treden onder meer de laatste drie Marketeers of the Year op.
Is er iets dat je ze zou willen vragen?
Wat kunnen we leren van Hans Hagenaars van de Postbank (Marketeer of the Year 2006): 'Op de eerste plaats dat je in een mature market net zo hard kunt groeien als in elke andere markt. (...) Je moet ophouden de luie marketeer uit te hangen, je moet het spel willen winnen.'
En van Alexander Ribbink van TomTom (Marketeer of the Year 2005): 'Of een goed product zichzelf verkoopt? In de kern ben ik het daar wel mee eens, ja. Marketing heeft een turbo-effect gehad op de verkoopprestaties, maar het product is de basis. Je hoeft het niet de markt in te duwen, zoals een product van Mars of Unilever.'
En René Frijters van Alex (Marketeer of the Year 2004): 'Als er iets fout gaat, klanten boos worden, wil ik het gesprek horen dat op tape staat en ik wijs mensen op dat ene zinnetje waar ze net iets anders hadden kunnen zeggen. Die gevallen ga ik persoonlijk langs. Als je wilt winnen, dan moet je wat meer doen dan de gemiddelde Nederlander, anders kom je er niet.'
Alfred Levi ondervraagt de marketeers over hun successen én hun falen. Wil je ze iets voorleggen? Laat hier dan een reactie achter, en zorgen wij er voor dat de vraag gesteld wordt.
Je kunt natuurlijk ook zelf langskomen. Het gaat hard, de ruimte is niet zo heel erg groot, dus wees er snel bij.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!