Premium

Valentijnsdag: Kingsday bedenkt drone die rozen laat vallen

Bloemenbureau Holland zet op Valentijnsdag de 'cupidrone' in.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de nieuwe Valentijnscampagne van Mooiwatbloemendoen.nl, het consumentenmerk van Bloemenbureau Holland, worden mensen verrast met een rode roos die de zogeheten &;cupidrone&; uit de lucht laat vallen.

Kingsday, het verantwoordelijke reclamebureau zegt over de campagne: &;Deze eigentijdse Cupido vliegt boven de straten van Verona, op zoek naar verliefde stelletjes en eenzame zielen. Zodra een doelwit in het vizier heeft, laat hij een rode roos bij ze in de buurt vallen. Dan blijkt dat het eeuwenoude symbool van de liefde – de rode roos – ook in 2015 nog niets van zijn magie heeft verloren. bewijst dat bloemen nog altijd een wonderlijk effect hebben op mensen.&;

De film over Cupidrone is sinds vorige week zichtbaar op Youtube en wordt uitgebracht in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland en Nederland.   

Vorig jaar verspreidde Kingsday nog een boodschap van liefde en geluk in Parijs, met 1500 rode alarmkastjes: ;In Case of Love at First Sight&; hielp Parijzenaren in noodgevallen aan een roos.

Credits
Klant: Bloemenbureau Holland
Bureau: Kingsday
Productiemaatschappij: Back2Back       
Regisseur: Edwin Nikkels
Producer: Daan Starrenburg
Mediabureau: Universal Media

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie