Youngworks en Made.For.Digital tekenen voor de realisatie van de campagne.
Universiteit Maastricht hoopt met 'Go the Extra Mile’ studenten uit te dagen tot meer zelfontplooiing en ambitie. Daarmee hoopt de Universiteit ‘eigenzinnige denkers en doeners met een sterke ambitie’ aan te trekken.
De campagne bestaat uit een serie video’s, waarin de kijker door de ogen van een student meemaakt wat studeren in Maastricht betekent. Daarnaast zijn op de #home" target="_blank">campagnesite extra verhalen van alumni te zien, die terugkijken op hoe zij hun ‘The Extra Mile’ hebben ervaren tijdens hun studie.
‘Universiteit Maastricht heeft een sterk eigen profiel dat goed aansluit bij jongeren die van een studie meer verwachten dan kennisoverdracht in massale college zalen’, stelt Arco Bregman, managing director Youngworks.
‘Deze productie sluit precies aan bij onze propositie: korte, snel gesneden video’s met een duidelijke boodschap voor alle digitale kanalen’ voegt Jelle Kolleman, creative managing partner Made.For.Digital. ‘De korte doorlooptijd maakte dat we snel moesten schakelen, zonder daarbij in te leveren op de kwaliteit.’
De campagne is sinds 12 januari online te bekijken.
Credits
Bureau: Youngworks
Productiemaatschappij: Made.For.Digital