Premium

Starbucks wordt een mediabedrijf & nog 3 interessante artikelen

4 internationale artikelen die de moeite waard zijn.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

1. 

Contentmarketing to the max: Starbucks gaat film- en tv-documentaires produceren over sociale kwesties die de koffieketen belangrijk vindt.

The move also marks Starbucks as something of a pioneer when it comes to big, consumer-facing retailers jumping into content marketing.

2. 

&;Muziek fungeert als een persoonlijke identificatie voor consumenten. Muziek kan voor een "halo-effect" voor het merk zorgen omdat het via die muziek een emotionelen connectie kan krijgen met consumenten.&;

3.  

Britse millennials shoppen steeds vaker op hun smartphone.

4. 

MarketingProfs zet ze op een rij. Hoe behoud je je klanten?

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie