Vandaag konden mensen in Amsterdam een tochtje maken met een husky slee. Dit was de kick-off van de nieuwe campagne van kauwgommerk Sportlife. Met deze campagne kunnen consumenten uiteenlopende onverwachte winterse avonturen winnen.
Met de winactie geeft Sportlife haar Unexpected Freshness strategie verder vorm. De actie, die loopt van week 40 tot en met week 45, wordt aangejaagd met een 360-graden campagne die zowel op televisie als via online en social media groot wordt gemaakt.
Via de actieverpakking van Sportlife spaar je kilometers, variërend tussen de 50 en 10.000 kilometers. Met deze kilometers maak je kans om onverwachte wintersportreizen te winnen.
Met de bijbehorende commercial wil Sportlife zijh focus op frisheid, intense ervaringen, dynamiek en het onverwachte laten zien. 'Daarnaast passen extreme sporten binnen de Sportlife-lifestyle’, aldus het merk.
Om de doelgroep van 13 tot 19 jaar ‘warm’ te maken voor deze lifestyle spelen extreme sporten een prominente rol in de commercial.
De commercial is vanaf 22 september te zien op televisie en online.
Credits
Merk: Sportlife (Cloetta Holland): Maaike Maagdenberg / Bob Postma / Marjolein Dieleman-Groeneveld
Creatief concept: Indie Amsterdam
Mediabureau: Vizeum: Jessica Bakker
Online mediabureau: Vizeum: Mustafa Himdi / Social Embassy: Marc Koopmanschap / Blogmij: Nick van Lierop
Website: Indie Amsterdam/Caviar Digital
TVC Concept: DAN Content Partnerships: Christepher Romer
Productiemaatschappij: iProspect: Jeremy Proost / Lukkien: Peet Gelderblom
PR-bureau: exPRtease: Pola Zijlstra / Edzart Bentinck