Aldus sportdrank Aquarius. Dat er natuurlijk alle belang bij heeft om het traditionele kopje thee in de rust weg te poetsen.
Het merk wijst voetballers en hockeyers nu op het belang van goed hydrateren met een game op internet.
Het spel is niet heel erg bijzonder: het is snake, maar dan met een Hummer die alsmaar langer wordt als je spelers oppikt.
En er zit het onvermijdelijke virale element in doordat je de link kunt doorsturen. (Werkt dat nog?)
In september en oktober winnen de vier beste spelers van de game een stretched Hummer met chauffeur die hun team naar een uitwedstrijd brengt.
Iedereen die gevoetbald of gehockeyd heeft weet dat dit in zeer goede aarde zal vallen.
De stretched Hummer biedt ruimte aan 16 personen en brengt een team op een dag naar keuze naar een uitwedstrijd. De actie is onderdeel van de nieuwe Aquarius campagne 'hydration never tasted so good'.
De promotie wordt onder de aandacht gebracht met een online campagne op diverse sportsites. NRG3 is verantwoordelijk voor strategie, concept, design en realisatie van de game en de online campagne.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!