Voor reclame, pr en marketingmensen is inzicht in wat er leeft en beweegt in bladenland essentieel. Ben dus erg verheugd dat de BladenMakersWeek International (BMW) van Sanoma dit jaar nog groter is opgezet dan vorig jaar. En het goede nieuws; bureaus en adverteerders zijn nu ook welkom! Met een advertentie in de Adfo worden 'we' er lekker voor gemaakt.
Het programma van BMW klinkt erg interessant met workshops en toespraken van bladenmakers, journalisten, BN-ers, bureaus, etc.
Het enige minpuntje...: alleen de donderdag is voor externe relaties. Maar dat is dan ook meteen de dag dat de dochter van Hugh Hefner langskomt, 'de Prix Petits' worden uitgereikt en een borrel gedronken kan worden met de bladenmakers. Ben vooral benieuwd of we dan ook iets zullen horen over de toekomstplannen van Sanoma.
Speciale interesse van mij gaat uit naar de visie van Sanoma op online uitgeven en integratie offline blad en internet, benieuwd of die op de externe dag aan bod komt!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!